Thursday, May 12, 2011

bahang.


diluar katanya suhu panas seperti di Makkah.

untung kamu yang ada penghawa dingin.

14 comments:

kucingorengemok said...
[Reply to comment]

sampai 40 celcius ke kita?
banyak sangat komplen lah orang malaysia ni... :|

NM02 said...
[Reply to comment]

kalu musim normal, kami set 3 jam saje. skang ni... sampai ke pagi. huh.. tak bleh tahan woooo

nizamsani said...
[Reply to comment]

yang tak ada pun untung juga.

bujal X said...
[Reply to comment]

@NM02

he~~sekarang da tak normal da~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@nizamsani

ye~~untung sebab tak payah bayar bil karan tinggi~nGHHHHH~~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@kucingorengemok

biasa la~~rakyat malaysia kan banayak puteri lilin~~haha~~

miloais said...
[Reply to comment]

memang panas pun
tapi ok gak... kering kain-baju di ampaian... jemur pagi - by 11am dah kering... bleh lah mendobi lebih2...
:D

Daddy Ziyyad said...
[Reply to comment]

Huh. to the max 16 degree ~hahaha

MiSs DeBaB said...
[Reply to comment]

bestnye kalo bujal X donate satu ekon dan sy boleh letak kat dlm bilik di rumah sewa..hahaha

azieazah said...
[Reply to comment]

Eksyen kamu yer, ada ekon.

Makcik ada aircond jer. hehehe

Khairul Hakimin B. Muhammad said...
[Reply to comment]

hihi untung banget! haaha

naj hebat said...
[Reply to comment]

penghawa dingin alam. lagi nyaman bujjj

azian said...
[Reply to comment]

bujal...
tq dtg ke blog sy....

eh, kamu ade 2 blog ye???

knp tak 4???


hihihi


hampoooonnnn....

kl nak sejuk, buka peti ais aje...sejuk dan nyamannnnnnn
(serius pernah buat sbb panas sgt!!!!hehhehe)

Noah Syakirin said...
[Reply to comment]

sebijik cam kat bilik aku