Thursday, February 24, 2011

kuasa kapitalis .(cerita satu lagi)


kemudian saya pergi ke kedai roti.

tiada respon.

tiada roti yang ada nombor telefon.

samada dia sombong,

atau iklan itu yang bohong.

~ceh~

16 comments:

Kaseh said...
[Reply to comment]

bujal..saya malu nak ngaku..tapi sumpah saya tak fhm..

Puan Capa said...
[Reply to comment]

ke ko yg kurang kehenseman??opsssss!!salah plak.haha

gedek! said...
[Reply to comment]

Gadis penjual roti itu yang tidak mahu menipu kamu.... (paham?)

Daddy Ziyyad said...
[Reply to comment]

-Kaseh, kamu perlu tgk iklan AXE ni..hahahha..

-Bujal, ko perlu pergi kedai bakery, bukan 7-11 yang jual roti!! ~haha

bujal X said...
[Reply to comment]

@Kaseh

ha~~kena tengok iklan axe NI~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Puan Capa

haih~saya akur~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@gedek!

haha~saya akur~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Daddy Ziyyad

kedai bakri pun saya pergi~haha~

miloais said...
[Reply to comment]

uols tak se-ensem mamat dalam iklan tu
hahahaha

Kaseh said...
[Reply to comment]

oOOOOooooooOOOOO paham dahhh..lambat pikap den nih.. wakakakkaka....

Citarasa Rinduan said...
[Reply to comment]

singgah sini dari blog kakcik a.k.a kak seroja

mana tau, orangnya lebih hensem dari en suami..hehehhe

bujal X said...
[Reply to comment]

@miloais

eleh~~cuma saya gelap sikit je~~kan kan?haha~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Kaseh

tu la spring da longgar~haha~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Citarasa Rinduan

yay~kawan baru~~haha~

azieazah said...
[Reply to comment]

Amboiiiiii....!

Semarak Api said...
[Reply to comment]

kena angkt sket kasi bau wangi tu kluar..hahaha