Tuesday, February 22, 2011

ya syukur.


sekurang-kurangnya masih ada.

17 comments:

Daddy Ziyyad said...
[Reply to comment]

ya..syukur masih berbaki..bukan negatif :)

saya wish saya ada mesin ATM dalam rumah yang sentiasa ada duit bila di cucuk!

bujal X said...
[Reply to comment]

@Daddy Ziyyad

tak praktikal.

saya nak wish poket yang tidak akan kering duit~boleh?

haha~

Kaseh said...
[Reply to comment]

ahamdulillah...cukupla tu utk sampai hujung bulan..

miloais said...
[Reply to comment]

bleh tu... berapa hari jer lagi nak gaji kan???
gomen 25hb kan???
hehehe

Puan Capa said...
[Reply to comment]

macam mana nak belanja aku kenny rogers esok ni

kucingorengemok said...
[Reply to comment]

cer ngaku, akaun lagi satu baki ada berapa? :)

alien said...
[Reply to comment]

kata mau banje A&W..
cukup tu~
hehehe

PUTUBAMBU said...
[Reply to comment]

ye..bersyukur seadanya...kan?

kalau taknak..sila transferkan duit tu ke akaun saya ye..

tq

bujal X said...
[Reply to comment]

@Kaseh

da abis pun~haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@miloais

bulan ni gaji 25hb~~haih~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Puan Capa

haha~~kirim salam malam malam~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@kucingorengemok

haha~~manada akaun lagi~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@alien

segelas float 2 straw.ble?

he..

bujal X said...
[Reply to comment]

@PUTUBAMBU

haha..ambil no akaun saya ble?

gedek! said...
[Reply to comment]

Kalau matcham ni kamu layak terima wang zakat, tak?a

DeLancrettLurpak said...
[Reply to comment]

sila korek duit ASB awak.. jgn pulak pegi korek ASD Ainul, heppp!!!

azieazah said...
[Reply to comment]

Jom makan berdua-duaan...!