Thursday, April 28, 2011

penanda aras


kadang-kadang rasa tidak berguna.

bila mereka yang di luar lebih menghargai dari mereka yang di dalam.

(mengeluh)

16 comments:

alien said...
[Reply to comment]

nak letak kat hujung kanan tu lah
negh2

bujal X said...
[Reply to comment]

kau letak situ aku cungkil keluar~~haha~~

Daddy Ziyyad said...
[Reply to comment]

hahaha..kalau ada kotak ni kat klinik pakcik, pakcik sure mamat& minah kilang kaki MC yg ditolak request MC nya akan masukkan kertas kat kotak muka masam tu!

miloais said...
[Reply to comment]

ni untuk sapa?
each staff dapat satu kah
atau for the whole dept?

iols nak letak kat ujung kanan tu jugak
letak banyak2
cam buat spam kat emel tuh
bleh kan???

hak hak hak

kucingorengemok said...
[Reply to comment]

aaah, baru bangga dapat 8x 1...

Khairul Hakimin B. Muhammad said...
[Reply to comment]

yang diluar suka dibangga2, yang di dalam suka diam diam..

hihi..

bujal X said...
[Reply to comment]

@miloais

yang ni untuk kaunter saya~~~

haha~~~saya da tutup mulut lubang belah kanan tu~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@kucingorengemok

he~~8 kali kira ong apa~~

kakcik said...
[Reply to comment]

Untuk yang di dalam - sila pasang 'kipas kilang' kuat2! ;-)

bujal X said...
[Reply to comment]

@Khairul Hakimin B. Muhammad

tu la nasib kalau buat kerja tak tau bodek~haih~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@kakcik

diorang kipas kuat makcik~~bilah yang 1 kaki panjang punya~~haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Daddy Ziyyad

pakcik selalu tolak mc kah?

tak rock ah~~~haha~~

tupaimerah said...
[Reply to comment]

tak penah pegi sane.
so, tak boleh la nak undi mane-mane parti. hehe

bujal X said...
[Reply to comment]

@tupaimerah

ada masa datng ah sini tupai~~~

Cik Ina minat Do do Cheng said...
[Reply to comment]

ko yang mana bujal?mesti ko yang kuning

bujal X said...
[Reply to comment]

@Cik Ina minat Do do Cheng

he~~semestinya~~