Friday, April 1, 2011

kelainan yang sedap.


udang mentega.

bukan seperti yang saya bayangkan.

tiada jurai-jurai halus seperti kebiasaan.

tapi sedap juga.

17 comments:

alien said...
[Reply to comment]

kuahnya mesti sedap kan

gedek! said...
[Reply to comment]

Ini makanan orang orang bangsawan....

pakcik sengkek hari ni...

miloais said...
[Reply to comment]

sedapnya udang!

ehhh... tempura udang lagi sedap nokkk!
hik hik hik

kucingorengemok said...
[Reply to comment]

susah tauuu nak buat carik² tu (kita tak tau pun macam mana buat sebenarnya, hehe)

Daddy Ziyyad said...
[Reply to comment]

makanan orang berada ~pakcik makan ikan jaket aje..huhu~

Puan Capa said...
[Reply to comment]

ko masak ke?ko masak mmg tak sedap!hahaha

bujal X said...
[Reply to comment]

@alien

manis sikit~he~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@gedek!

kat masjid hari ni ada makan free pakcik~~jom makan pisang sama2~haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@miloais

eh kat supermarket ada jual tepung tempura tak?

bujal X said...
[Reply to comment]

@kucingorengemok

rahsianya adalah api yang marak~~kalau setakat api dapur kat rumah tu takpayah~haha~~susah nak jadi~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Daddy Ziyyad

sudah la pakcik yang makan lobster hari2~haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Puan Capa

sampai hati yu!!

gadisBunga said...
[Reply to comment]

buat sendiri?

tupaimerah said...
[Reply to comment]

ape yang berterabur macam konflek kat atas udang tu? konflek ke?

Sab Buenoo said...
[Reply to comment]

nasib baik tengah kenyang.


:)) hehehe

Puan Capa said...
[Reply to comment]

hati ai memang sampai...haha

azieazah said...
[Reply to comment]

Nak BUJAL... kamu tu apa yang tak sedap? Semua nya sedap pada kamu.