Monday, April 18, 2011

terbelit.


mamaainul tanya sedap kah makan mengkarung.

saya jawab mengkarung sedap.
.
.
.

mengkarung dengan mentarang.

kadang-kadang salah panggil.

24 comments:

kucingorengemok said...
[Reply to comment]

yang terbelit tu buaya-biawak... mengkarung-mentaram versi millenium ye?

bujal X said...
[Reply to comment]

@kucingorengemok

haha~~eh tempat kamu panggil mentaram kah?

alien said...
[Reply to comment]

tergeliat lagi boleh jadi mentadak..
mentimun pun mungkin jugak
atau menatang
kui3

DeLancrettLurpak said...
[Reply to comment]

gile hebat kalau kamu makan mengkarung.. eehehhe

9W2 said...
[Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
bujal X said...
[Reply to comment]

@alien

ah~~asala semua tu bole dimakan~haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@DeLancrettLurpak

eh mengkarung sedap kot?

haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@9W2

oh hai 9w2!

Cik Ina minat Do do Cheng said...
[Reply to comment]

ko buat makcik potong stim nak makan mentarang. makcik kalau masak mentarang ni goreng cili kering sedap.

Daddy Ziyyad said...
[Reply to comment]

hahaha..geng india makan lah weh mengkarung!

mentarang ni byk jual kat area Kuala Selangor kan?

bujal X said...
[Reply to comment]

@Cik Ina minat Do do Cheng

tapi kekadang banyak pasir la makcik~~mencik!

bujal X said...
[Reply to comment]

@Daddy Ziyyad

dari jeram sampai ke sabak bernam~~banyak mengkarung~haha~~

NM02 said...
[Reply to comment]

dah lama terliur ngan mentarang. pi melaka igt nak bedal, tapi nleh lak luper.. huh

NM02 said...
[Reply to comment]

bujal, 9w2 tu saya tau... silap bukak email... abaikan ok

bujal X said...
[Reply to comment]

@NM02

makan kat umbai kah?

bujal X said...
[Reply to comment]

@NM02

tapi saya tak suka abai2 nih~haha~~

tupaimerah said...
[Reply to comment]

oih.
terus ter imagine mengkarung di sula tengah kejung di bakar.
rangup-rangup gitu.
yek.

bujal X said...
[Reply to comment]

@tupaimerah

makan tak ajak~~~haha~~

Sab Buenoo said...
[Reply to comment]

aloh...apa tu tak penah makan pun.. =.="

NM02 said...
[Reply to comment]

haah...

bujal X said...
[Reply to comment]

@Sab Buenoo

lebih kurang kerang je rasa dia~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@NM02

haah mende?haha~~

Nerzhul said...
[Reply to comment]

masih tak betul lagi lidah mamaainul. hahaha

ciketon fazya said...
[Reply to comment]

terus rasa nak pengsan terbayang mengkarung...

layan cicak tokek je okeh..