Tuesday, April 19, 2011

posisi pelbagai.


ainul athirah~9 bulan 2 hari.

telah menguasai jurus tidur katak mabuk.

17 comments:

kucingorengemok said...
[Reply to comment]

aksi panjat gunung

bujal X said...
[Reply to comment]

@kucingorengemok

macam beruang koala pun ada~haha~~

Cik Ina minat Do do Cheng said...
[Reply to comment]

semua baby memang suka tidur cam tu sebab dia rasa selesa, biarpuan ada ganguan bunyi bising dari luar, Bila baby rasa takut atau menangis tak henti-henti sila rapatkan telinga baby ke dada ibu atau ayah, Insyaalah dia tenang, sebab di dengar bunyi yang sama masa dia dalam perut ibu (bunyi degupan jantung).

alien said...
[Reply to comment]

aksi mengiring dah katam belum?
hehe

miloais said...
[Reply to comment]

phewittttttttttt!~ seksi dowhhhhhhh!~
hahahahah

NM02 said...
[Reply to comment]

baby tido mcm ni nmpk comel... kalu orang tua??? nampak seksi..

PUTUBAMBU said...
[Reply to comment]

muahahaha..!!
sabor je lah..

sangat cute ainul tido gitu

bapaknya tido gitu gak ke? ekkeke

Daddy Ziyyad said...
[Reply to comment]

Huh!
Pakcik baca tajuk mula mula, pakcik bayangkan kamu letak gambar apa tadi!

~haha

Sab Buenoo said...
[Reply to comment]

eh eh. haha :D comel!

bujal X said...
[Reply to comment]

@Cik Ina minat Do do Cheng

dada saya banyak bulu~nanti ainul ragut~he~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@alien

hoih~~tu umur dua hari da khatam dah~~haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@miloais

nasib baik budak~he~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@NM02

seksi hapa~~rasa nak sepak ada la~haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@PUTUBAMBU

abahnya tidur berdiri~haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Daddy Ziyyad

oi~~ingat kamasutra kah? haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Sab Buenoo

ada rasa nak cubit tak? he~~

mama aleen said...
[Reply to comment]

jahat btul abah dia tau..
cian ainul diperkotak-katikkan
:)