Tuesday, April 26, 2011

tahil dan kati.


bukan salah eja.

ini klasik okay?

20 comments:

kucingorengemok said...
[Reply to comment]

yang bawah tu, lama baca 'bawang bijak'... rupanya bawang besar, haha, siapa yang tak bijak?!

bujal X said...
[Reply to comment]

@kucingorengemok

saya baca tadi bunyi "bawang rojak"

ha~~siapa yang rojak?

haha~~

miloais said...
[Reply to comment]

ejaan klasik - puteh lah nokkkk!~

yg tu ejaan kat bangladesh kot!

hak hak hak

bujal X said...
[Reply to comment]

@miloais

sebutan dia pu- they~

klasik hapa?haha~~

Khairul Hakimin B. Muhammad said...
[Reply to comment]

klasik ke mendenye, hehehe

bujal X said...
[Reply to comment]

@Khairul Hakimin B. Muhammad

yang klasik orang yang tulis signboard tu~haha~~

alien said...
[Reply to comment]

shampoo bawang~
keh2

gedek! said...
[Reply to comment]

Ia adalah 'past tense' kepada Bawang Puteh...

Bawang puteh semasa ia ada di ladang...

Bawang Puthe apa bila ia dah berada di kedai...

harap maklom

Daddy Ziyyad said...
[Reply to comment]

-adakah yg menulis itu mmg org nya klasik, atau Bangla??? ~haha

bujal X said...
[Reply to comment]

@alien

jangan main2~~duta jackie chan tu~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@gedek!

owh~~~begitu~~~haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Daddy Ziyyad

cina tua la~~uncle ban leong~~haha~~

PUTUBAMBU said...
[Reply to comment]

kahkah..! kelakar.. kelakar..

bujal X said...
[Reply to comment]

@PUTUBAMBU

yang tulis tu takde niat pun nak buat kelakar~he~~

NM02 said...
[Reply to comment]

giler klasik bahasa dia..

Cik Ina minat Do do Cheng said...
[Reply to comment]

in cam kat pasar port klang. dulu makcik sebut barang mesti dalam kati.

bujal X said...
[Reply to comment]

@NM02

bahasa orang lama~he~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Cik Ina minat Do do Cheng

he~~kedai depan rumah je makcik~~kat tapak pasar malam kampung raja uda~~

kampung saya jual beli pakai kati lagi~~he~~

DrSinga said...
[Reply to comment]

sila baca 'puthe' sambil kapla goyang kiri kanan side ways

bujal X said...
[Reply to comment]

@DrSinga

dem~~tak pasal2 saya buat betul2~~haha~~