Wednesday, March 30, 2011

air yang mencabar kesabaran.



di negara kamu.

dengan hujan yang amat sedikit dan sekejap,

boleh menghasilkan kesesakan yang berukuran 800KM panjang.

~haih~

21 comments:

Daddy Ziyyad said...
[Reply to comment]

kalau kat klang tu, mustahil tak jem

bujal X said...
[Reply to comment]

@Daddy Ziyyad

klang darul sesak~haih~~

gadisBunga said...
[Reply to comment]

jalan airport subang pun mcm tu! nasib baik tak bercampur dgn kesesakan kapal terbang sekali...

kucingorengemok said...
[Reply to comment]

kalau ada quran kecik dalam kereta, boleh abis 2-3 juz tu :)

bujal X said...
[Reply to comment]

@gadisBunga

hoho~~rindu nak tengok kapal terbang melintas atas jejambat kat airport tu~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@kucingorengemok

tak ble nak kosenteret~nanti tajwid berterabur~

(alasan)

he~~

kakcik said...
[Reply to comment]

Sepanjang lebuhraya PLUS ya? :)

bujal X said...
[Reply to comment]

@kakcik

takde makcik~~jalan pelabuhan klang menuju ke pejabat saya~~

NM02 said...
[Reply to comment]

klang??? mmm... no komen... hehehehe

alien said...
[Reply to comment]

tak jem pun~
tak~
eh, saya naik moto je

azian said...
[Reply to comment]

bujal X..
ntri ringkas...
mudah di baca...
tapi sy nak komen byk2...
hehehehehehhe....

bujal X said...
[Reply to comment]

@NM02

he~~no komen juga~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@alien

untungla ada moto~he~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@azian

lagi banyak komen.lagi saya suka~~he~~

miloais said...
[Reply to comment]

800km???

utara ke selatan
bleh patah balik separuh jalan tuh
kekekeke

biasa lah - bila hujan
konpem jalan sesak tak hengat

kat KL pun sama
hujan turun setitik-dua
jam tiga empat jam tak lerai2 jugak...

bujal X said...
[Reply to comment]

@miloais

KL lagi saya tak sanggup~~haha~~

PUTUBAMBU said...
[Reply to comment]

jem dan hujan.. ibarat isi ngan kuku

Cik Ina minat Do do Cheng said...
[Reply to comment]

fed uplah bujal, kat tempat makcik kat sg sireh tu, jalan sri perantau, ko tahukan.dah bertahun-tahun jem kat situ.

bujal X said...
[Reply to comment]

@PUTUBAMBU

tak ble dipisahkan~he~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Cik Ina minat Do do Cheng

jem ditambah dengan lori2 yang besar~saya seram~~

Puan Capa said...
[Reply to comment]

tahniah!kepada sesiapa yang ada dalam kete tu