Friday, March 25, 2011

pesan keras.



kalau kamu terasa,

maka sepatutnya kamu berubah.

sebab saya rasa,

untuk menekan pam itu bukanlah satu kesukaran.

tidak berpeluh pun.

melainkan kamu sememangnya berperangai seperti tahi.

busuk dan keji.

13 comments:

Cik Ina minat Do do Cheng said...
[Reply to comment]

penting tu, makcik dah terkena banyak kali kat opis.

ko tahu sapa punya kerja, budak perempuan tu duduk perumahan setinggan, yang mengunakan jamban curah.

patut dimaafkan ke ko rasa?

bujal X said...
[Reply to comment]

@Cik Ina minat Do do Cheng

makcik gi rumah dia pastu sebelum balik berhadas besar kat tandas dia pastu biar je~haaha~

kakcik said...
[Reply to comment]

Di pintu2 tandas pejabat makcik pun ada dilekatkan peringatan yang lebihkurang begitu - tapi masih ada juga yang buta huruf rupanya!
:(

Kaseh said...
[Reply to comment]

ya allah bujall..betol2..yg ni den sokong...mmg meradang betol la sapa2 yg bodo tak reti nak pam toilet pas guna..tapi sorry to say biasanya lelaki tauu..gerammmmssss jek,...

Sab Buenoo said...
[Reply to comment]

setujuk!!!

:))

gedek! said...
[Reply to comment]

tipikal malaya!

bujal X said...
[Reply to comment]

@kakcik

haha~~kekadang yang buat saya pelik tu perempuan pun sama~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Kaseh

eh saya siap berus tahu!haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Sab Buenoo

setujuk jugak!

bujal X said...
[Reply to comment]

@gedek!

nasib baik saya orang eropah~

Puan Capa said...
[Reply to comment]

alamak!aku lupa nak pam!

Semarak Api said...
[Reply to comment]

sy pnh lupe.kikiki..tp yg kecik jela.pstu msuk balik laju2 pi pam.haha!

kdg2 org tlupe kot :p

NM02 said...
[Reply to comment]

yeeeekkkkk.....