Tuesday, March 1, 2011

sunyi sekeping hati.

malam ni cuma ainul dengan abah.ibu kerja luar.

~~~~weeee~~~~

ainul athirah , 7 bulan 12 hari

20 comments:

kakcik said...
[Reply to comment]

Sesekali ditinggalkan mengajar kamu erti rindu dan perlu! :)

Puan Capa said...
[Reply to comment]

hah!jgn buat onar di rumah bersama abah ye ainul...abah kamu tak leh harap

Kaseh said...
[Reply to comment]

haiyaaa ini budak sgt comel....ainul..kalau abah kamu noti..report kat mama tau..

DrSinga said...
[Reply to comment]

habis lah ainul kena buli malam ni!!
ntah hapalah dipakaikannya kat kepala budak tu nanti!!!

bujal X said...
[Reply to comment]

@kakcik

hari2 saya rindu isteri saya~yay~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Puan Capa

yay~saya tak ble diharap~siul kamu~haha~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Kaseh

nak pinjam?he~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@DrSinga

haha~~tau2 je~~

Kaseh said...
[Reply to comment]

ehhh ko jgn offer den si comel ni bujal..sanggup den jaga seminggu nih..dahla comel...

DeLancrettLurpak said...
[Reply to comment]

Ainul, sile buli ayah anda segigih-gigihnya!!!

Cik Ina minat Do do Cheng said...
[Reply to comment]

lawan lawan Ainul, jangan biarkan diri anda dibuli, makcik ke nenek ke ?sokong dari belakang.

azieazah said...
[Reply to comment]

Malam ini Makcik free. Lain kali AINUL datang tido umah Makcik yerrrrr....

gedek! said...
[Reply to comment]

kecik-kecik dah latih tutop aurat....

bujal X said...
[Reply to comment]

@Kaseh

uih saya tak sangup~~haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@DeLancrettLurpak

ye~~ainul berak pukul 4.30 pagi~wee~~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Cik Ina minat Do do Cheng

panggil makcik la~~baru nampak muda~~HE~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@azieazah

abah dia nak ikut~haha~

bujal X said...
[Reply to comment]

@gedek!

haih~~kena latih awal2~~kalau tak~~

Puan Capa said...
[Reply to comment]

haih...main siul2 plak

bujal X said...
[Reply to comment]

@Puan Capa

eleh~~nak merajuk la tu~~ye la~~tak siul da~~