Tuesday, March 15, 2011

bukan salah pak long.


"trandisi?"

tak jumpa dalam kamus.

bodoh betul.

24 comments:

Kaseh said...
[Reply to comment]

kesian paklong...

bujal X said...
[Reply to comment]

@Kaseh

nama rempah je paklong tapi owner dia cina~~he~~

Daddy Ziyyad said...
[Reply to comment]

saya selalu mushkil, kenapa sebelum mereka buat poster/signbod sebesar besar alam, mereka tidak buat pemeriksaan 100 kali andai kata ada salah ejaan atau nahu.

:P

bujal X said...
[Reply to comment]

@Daddy Ziyyad

he~~yang buat indon kot~~sebab trandisi tu sebenarnya perkataan indonesia~~

nizamsani said...
[Reply to comment]

bahasa tinggi ni.

bujal X said...
[Reply to comment]

@nizamsani

atau revolusi perkataan baru.

seperti baru yang sudah jadi bahahahaharu~

alien said...
[Reply to comment]

oh, singkatan utk
Tren + Tradisi

= Trandisi

maklumla, org skang kan suke guna singkatan~
sampai pakai kain pun singkat2.. ooopss

Puan Capa said...
[Reply to comment]

tu gabungan kata la.tran + isi...ko ni..tak faham

bujal X said...
[Reply to comment]

@alien

oh komen makan dalam~saya suka~haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Puan Capa

tran tu hapa? isi ketam??

kakcik said...
[Reply to comment]

Agaknya macam transnasional kot! ;-)

Cik Ina minat Do do Cheng said...
[Reply to comment]

Lepas dah naikkan banner tu, dorang tak tengok balik ke?mesti dah tahu tu, tapi buat tak kisah.

gedek! said...
[Reply to comment]

masa sekolah dulu ponteng. Ini lah jadinya.

Harap kamu tidak memberhentikan kereta di tempat bahaya untok gambar ini....

Fisz said...
[Reply to comment]

ishh..bujal jgn sarka kat sini. Sy takleh terima, sedih,huuuu~

bujal X said...
[Reply to comment]

@kakcik

itu bas makcik~haha~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Cik Ina minat Do do Cheng

asal gaji masuk suda~~kata tukang pasang signboard~

bujal X said...
[Reply to comment]

@gedek!

saya kamikaze pakcik~haha~~pakcik tahu signboard ni kat mana?

bujal X said...
[Reply to comment]

@Fisz

ala~~apsal tak ble sarka~~jangan la sedey~~

tupaimerah said...
[Reply to comment]

kalau saya sedara-mare paklong, saya suruh dia saman org yg dia upah buat marketing ni. huh!

Sab Buenoo said...
[Reply to comment]

:D wah. ingatkan saya seorang saja yang suka eja perkataan yang bukan2. :))

bujal X said...
[Reply to comment]

@tupaimerah

paklong tak kisah~haha~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Sab Buenoo

hoih~eja betul2~nanti cikgu marah!haha~

PUTUBAMBU said...
[Reply to comment]

typo yg tak boleh dimaafkan..

besar gedabak pulak tu..dari jauh boleh nampak!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...
[Reply to comment]

hahahaha..salah eja rupanya..