Friday, March 18, 2011

kias berserdak.


bentuk lain-lain.

rasa sama sahaja.

kita juga begitu.

mungkin?

28 comments:

gadisBunga said...
[Reply to comment]

tak betul.

bentuk lain-lain. rasa pun lain-lain.

hu~

kucingorengemok said...
[Reply to comment]

brand kjeldsens paling sedap

bujal X said...
[Reply to comment]

@gadisBunga

saya rasa sama sahaja~yay~

bujal X said...
[Reply to comment]

@kucingorengemok

nak menyebut pun payah!

Puan Capa said...
[Reply to comment]

no!no!no!

tak sama.

dulu orang tua2 kata rambut sama hitam, hati lain2.

sekarang, rambut pun tak sama hitam. ada macam2 warna dah. hati of course lain2.

ada jgk orang kata rambut sama hitam, kutu lain2.

tetap lain. setiap benda yang ada nyawa or takde nyawa...berlainan perwatakan dan rasa. UNIK!

bujal X said...
[Reply to comment]

@Puan Capa

hoih~~apa yang saya nak cakap~~~

ah~~~lupa dah~

Daddy Ziyyad said...
[Reply to comment]

saya tak boleh beri komen, sebab hanya baru rasa satu sahaja, walaupun sudah melihat pelbagai bentuk. Cuba kamu tanya Saleh Yaakob, dia pernah rasa sampai 3. ~haha

Kaseh said...
[Reply to comment]

ehhh mana sama bujal..saya rasa lain.. :P

bujal X said...
[Reply to comment]

@Daddy Ziyyad

hoih~~dabel mining~~haha~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Kaseh

saya deria rasa rosak kot~haha~

miloais said...
[Reply to comment]

kjeldsens butter cookies
sedap banget
peberet iols

bujal X said...
[Reply to comment]

@miloais

ori import dari denmark kah?

alien said...
[Reply to comment]

bentuk lain2.. rasa pun lain2 kalau kita cicah dengn air yg lain2

Sab Buenoo said...
[Reply to comment]

hoimaii... :) bikut peberet saya!

intan.maisarah said...
[Reply to comment]

tak sama tak sama tak sama

tak tak
lain lain..


hehe

bujal X said...
[Reply to comment]

@alien

try cecah kicap~haha~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Sab Buenoo

meh la blanja~~haha~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@intan.maisarah

samasamasamasamasamasamasama~~haha~

Puan Capa said...
[Reply to comment]

terus speechless?hahahaha!

DeLancrettLurpak said...
[Reply to comment]

ini semua makanan membuatkan kegemokan, tapi sedapppp!!! hehehehe

bujal X said...
[Reply to comment]

@Puan Capa

malas nak layan kamu!haha~

bujal X said...
[Reply to comment]

@DeLancrettLurpak

lagi2 kaLAU orang blanja~yay~

tupaimerah said...
[Reply to comment]

aik?
bukan rasa dia lain-lain ke?

bujal X said...
[Reply to comment]

@tupaimerah

ah sama je..haha..

Cik Ina minat Do do Cheng said...
[Reply to comment]

makcik suka butter cookies ni. sedap.




Rasa adalah berbeza mengikut naluri masing-masing.

gedek! said...
[Reply to comment]

rasa lain lah...

Kamu makan dengan rakus...

sebab tu tak rasa perbezaannya...

bujal X said...
[Reply to comment]

@Cik Ina minat Do do Cheng

tapi susah nak cari yang ada halal jakim~~haih~

bujal X said...
[Reply to comment]

@gedek!

saya hari2 rakus pakcik~haha~~