Friday, March 11, 2011

tempat tenang.


masjid india jalan tengku kelana klang.

khutbah jumaat adalah dalam bahasa tamil.

~amma~

22 comments:

gedek! said...
[Reply to comment]

Bahasa banyak....

Tuhan tetap yang satu...

Kaseh said...
[Reply to comment]

kamu penah masuk ke bujal? kat area mana eh ni..nape den tak pasan eik masa dok klang dolu..

bujal X said...
[Reply to comment]

@gedek!

ada tak khutbah jumaat bahasa jawa?

bujal X said...
[Reply to comment]

@Kaseh

masjid ni baru setahun siap la~wee~~

eh klang kat mana?

alien said...
[Reply to comment]

gambar masjid lama ada tak Bujal..
yang ni dah nampak selalu.. cuma tak singgah je

bujal X said...
[Reply to comment]

@alien

nanti saya ambil gambar masjid sultan ibrahim~

Puan Capa said...
[Reply to comment]

yenadeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyy!

bujal X said...
[Reply to comment]

@Puan Capa

amma~

kakcik said...
[Reply to comment]

Di Masjid India - khutbahnya dalam Bahasa Tamil. Tapi bacaan dalam solat tetap Bahasa Arab, kan? :)

bujal X said...
[Reply to comment]

@kakcik

tapi bahasa arab dia ada pelat tamil sikit~he~~

miloais said...
[Reply to comment]

nok... hang nak khutbah bahasa jawa - gi masjid kat sumatera
hiks

Kaseh said...
[Reply to comment]

bujal, dulu masa muda2 dok klang kat jalan meru..keja pun kat sana..pastu pindah keja kat area bandar baru klang pulak..kira 6 tahun gak la kat sana..

tupaimerah said...
[Reply to comment]

ape hukum kalu kamu smayang kt sini?
khutbah tak paham.
macamana tu?

Daddy Ziyyad said...
[Reply to comment]

kat sini ada bagi nasi beriani free tak?
kalau takat pisang,malas lah nak ke sini..~hahaha

ps: setakat tamil tu, boleh faham.ammmmaa

bujal X said...
[Reply to comment]

@miloais

kat jawa timur lah~haha~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Kaseh

hoho~~ada masa datng la klang~~sekarang semua da lain~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@tupaimerah

ntah~~sebab saya pun tak semayang kat situ~~

bujal X said...
[Reply to comment]

@Daddy Ziyyad

dia bagi capati je~haha~

h4ni3 said...
[Reply to comment]

ko solat jumaat kat situ ka bujal?
ada paham kaaa? ;)

bujal X said...
[Reply to comment]

@h4ni3

eh takde la~~saya belum belajar tamil lagi~haha~

Sab Buenoo said...
[Reply to comment]

e.eh. baru tahu. :D

bujal X said...
[Reply to comment]

@Sab Buenoo

masjid india kat KL pun sama tahu!

he~~